رژیم لاغری 3 کیلو در هفته

رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته رایگان و اختصاصی برای شما

فهرست مطالب

شما که این مقاله را می خوانید احتمالا از کسانی هستید که می‌خواهید دیر یا زود تجربه لذت بخش لاغری را تجربه کنید. بنابر این ما در این مقاله، راهنمای یکپارچه و قدرتمندی برای کاهش وزن به میزان ۳ کیلوگرم در هفته برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. بله درست شنیدید، رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته! اما آیا همچین چیزی امکان پذیر است؟ جواب این سوال در ادامه این مطلب ما نهفته شده، پس ما را دنبال کنید.

آیا رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته امکان پذیر است؟

همه ما برای یک بار هم شده در زندگی سعی کرده‌ایم که اندامی متناسب داشته باشم. باید به یاد داشت که برای داشتن اندامی متناسب، توجه به ورزش‌های هوازی یک امر اجتناب ناپذیر است. اما در کنار ورزش شما باید رژیم غذایی خاصی را نیز رعایت کنید، یعنی ورزش به تنهایی جوابگوی شما برای رسیدن به رویای لاغری در زمان اندک نیست.

شما حالتی را فرض کنید که به یک مراسم مهمانی مجلل دعوت شده‌اید و شما قصد دارید که در مقابل دیگران به بهترین نحو ظاهر شوید. در این حالت اگر شما یک هفته را به انجام منظم تمرینات هوازی اختصاص دهید و هم زمان رژیم غذایی هم رعایت کنید می‌توانید در اسرع وقت با رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته به بهترین حالت اندام خود برسید. گفتنی است که این بهبودی وضعیت جسمانی به معنای وزن مناسب‌تر شماست و نه حالت کلی بدن!

اما سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که خب ما با ورزش‌های هوازی کم و بیش آشنایی داریم، اما رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته مستلزم رعایت خوردن و یا نخوردن چه نوع مواد غذایی است؟ برای پاسخ به این سوال شما باید ۷ محله زیر را در طی هفت روز هفته طی کنید.

رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته را شروع کنید!

ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، پس شما هر زمانی که شروع به رژیم گرفتن کنید، دیر نیست. اما حالا برای یک روند کلی ما پیش فرض را بر این می‌گذاریم که شما رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته را از شنبه آغاز می‌کنید.

شنبه

شنبه در خانه خود، انتخاب غذایی خود را به سمت گزینه‌های سالم هدایت کنید. برای شروع، در روز اول به فروشگاه محلی بروید و موارد زیر تهیه کنید.

  • سبزیجات برگدار و رنگارنگ
  • انواع پروتئین‌های بدون چربی
  • انواع ماهی
  • دانه‌ها و آجیل‌ها (نوع سرخ شده آجیل‌ها را تهیه نکنید، چون به مقدار زیادی نمک و چربی با آن‌ها همراه است.)
  • تخم مرغ

بعد از تهیه مواد غذایی فوق یک برنامه ورزشی مناسب برای یک هفته برنامه‌ ریزی کنید. به عنوان یک توصیه، می‌توانید هر روز صبح و عصر، یک جلسه ورزش هوازی به مدت زمان یک ساعت و با سرعت بالا را استارت بزنید. همچنین می‌توانید به جای سرعت بالا سرعت کمتر، اما ساعات بیشتر را جایگزین کنید.

یکشنبه

در روز یکشنبه از رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته چند قطره لیموترش را به یک لیوان آب اضافه کنید و این ترکیب برنده را هر روز صبح مصرف نمایید.

لیمو ترش در رژیم لاغری 3 کیلو در هفته

این نوشیدنی باعث می‌شود که سیستم بدن شما به شکل خارق‌ العاده‌ای ضدعفونی بشود. (در طول روز هم برای پخت غذا از مواد غذایی که در شنبه تهیه کردید، مصرف کنید.) برای ورزش هم علاوه بر ورزش‌های روز قبل اسکات هم شروع کنید.

 دوشنبه

دوشنبه مصرف غذاهای خام را آغاز کنید، از جمله ماهی و مرغ که می‌توانید آن‌ها را به صورت بخارپز درست کنید. برای ناهار، می‌توانید یک سالاد اسفناج، کاهو و گردو با یک قطعه مرغ تهیه کرده و در نهایت سرکه را به آن بیافزایید و میل کنید. برای شام، ماهی را با مارچوبه بخورید.

 در دوشنبه از روند رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته تمرینات چرخشی را همراه با تمرینات قبلی امتحان کنید. در ضمن، یک پیاده‌ روی در سربالایی نیز خوب است که به برنامه ورزشی دو روز قبل شما اضافه گردد.

سه شنبه

در سیکل رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته، در روز سه شنبه تمرکز بیشتری بر روی مواد غذایی ذیل قرار دهید. (خوردن آب زیاد و ترکیب آب و لیمو در اول صبح را از دست ندهید.)

  • مارچوبه
  • سرکه سیب
  • کلم بروکسل
  • گوجه‌ فرنگی
  • سیر
  • زغال اخته یا آلبالوی خیلی ترش

همچنین برای ورزش، تمرین‌های مقاومتی را نیز کم‌کم به برنامه قبلی بیافزایید.

 چهارشنبه

در روز چهارشنبه از رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته ابتدا صبح مثل همیشه آب را با لیمو میل کنید. در طول روز سعی کنید مقدار زیادی آب مثل روزهای قبل مصرف کنید و در رژیم غذایی خود از غذاهای پروتئینی با کمترین میزان چربی استفاده کنید. برای ورزش هم روتین روزهای قبل را پیش ببرید.

پنجشنبه

به یاد داشته باشید که شما غذای خود را کاهش دادید، اما پروتئین بدن را نباید کاهش دهید. بنابراین برای تأمین این نیاز، می‌توانید آب نارگیل یا شیر را در روز پنجشنبه مصرف کنید.

شیر نارگیل

البته تخم مرغی که در روزهای قبل مصرف می‌کردید هم خودش منبعی از پروتئین بود. برای ورزش هم همان روتین روزهای قبلی را طی کنید.

جمعه

تبریک می‌گوییم. جمعه آخرین روز رژیم لاغری ۳ کلیو در هفته است. البته امروز هم  باید رژیم بگیرید و فردا به روی وزنه بروید. بعد از وزن کردن متوجه می شوید که تقریبا ۳ کیلو کم کرده‌اید. البته به یاد داشته باشید که اگر می خواهید اندامتان به حالت قبلی بر نگردد، باید روتین را نه به این سختی اما کم و بیش ادامه دهد. (در مقالات آینده درباره روتین هفته‌های بعد صحبت خواهیم کرد.)

 سخن آخر

به پایان مقاله رسیدیم، ما در این مقاله سعی کردیم که به شما در ابتدا بگوییم که آیا اصلا رژیم لاغری ۳ کیلو در هفته امکان پذیر است و یا خیر. بعد هم به سراغ روش آن رفتیم. حالا دو موضوع مهم در اینجا در میان است که حتما باید درباره آن‌ها بدانید. اول اینکه شما باید حتما هر نوع رژیمی را تحت نظر یک پزشک خبره بگیرید. در واقع بدون مشورت پزشک مربوطه گاهی شما رژیمی می‌گیرید که نه تنها فایده‌ای نداره، بلکه موجب آسیب جدی به بدن می‌شود. دومین موضوع ان است، رژیم بدون ورزش فقط باعث می‌شود که مواد غذایی مورد نظر به بدن نرسد. پس ورزش را هم فراموش نکنید.

چنانچه از چاقی رنج می برید و نیاز به جراحی چاقی دارید برای یافتن بهترین جراح چاقی در تهران این نوشته را بخوانید.

نظر شما درباره این مقاله چه بود؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دکتر فربد امامی یگانه

دکتر فربد امامی یگانه

فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی - انجام انواع عمل های لاپاراسکوپی پیشرفته شامل اسلیو معده و انواع بایپس معده.
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *