لاغری سریع صورت

لاغری سریع صورت در یک هفته بصورت معجزه آسا

فهرست مطالب

امروزه بسیاری از افراد در سطح جهان آرزو دارند که صورتی استخوانی داشته باشند. این افراد عقیده دارند که صورت استخوانی به جذابیت چهره می‌افزاید و به اصطلاح برخی‌ها صورت را شیک‌تر نشان می‌دهد. حال اگر شما هم از کسانی هستید که اعتقاد دارند، صورت استخوانی زیباتر است، خبر خوشی را برای شما داریم. خبر خوب ما در زمینه لاغری سریع صورت است که می‌تواند از طریق راه‌های مختلفی اتفاق بیفتد! در واقع این فرم چهره مورد پسند، از طریق روش‌های گوناگونی دست‌یافتنی است و به دست آوردن آن امری رویایی محسوب نمی‌شود.

اما حال سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است ما چگونه لاغری سریع صورت را به خود هدیه دهیم؟ برای پاسخ به این سوال خوب است که مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.

 

یک چهره خاص با لاغری سریع صورت

آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا افراد با عینک آفتابی جذابیت چهره بیشتری دارند؟ دلیل این جذابیت این است که عینک آفتابی چهره هر فرد را استخوانی‌تر به تصویر می‌کشد.

بنابراین افراد زیادی که به دنبال افزایش جذابیت چهره خود هستند، به جراحی‌های پیچیده در جهت لاغر شدن صورت روی ‌آورنده‌اند. با این حال اگر شما مشتاق به استخوانی شدن صورت خود هستید، گزینه جراحی را آخر همه گزینه‌ها قرار دهید و در ابتدا توصیه‌های ما را در زمینه ورزش و تغذیه به مرحله عمل برسانید.

روش‌های لاغری سریع صورت بدون ورزش

 همان طور که گفتیم، لاغری سریع صورت با انجام اقدامات و ورزش‌های خاص امکان پذیر است. بنابراین در ادامه چند روشی که می‌تواند فرم کلی صورت را استخوانی‌تر نشان دهد برای شما بازگو می‌کنیم.

راه‌حل اول این تغییر دوست داشتنی کاهش وزن و لاغری است. باید بدانید که کاهش وزن به عنوان بهترین و مفیدترین رویکرد برای لاغری صورت و کل بدن شمرده می‌شود. در واقع کاهش درصد چربی در کل بدن به طور طبیعی منجر به لاغری صورت هم می‌شود.

رویکرد دوم که چهره استخوانی را برای ما مهیا می‌کند، کاهش مصرف نمک است. سدیم موجود در غذاهای شور باعث ورم پوست می‌شود و در نتیجه چهره ما را متورم می‌سازد. البته حذف کامل نمک از رژیم غذایی صحیح نیست، اما مصرف سبزیجات و میوه‌ها را در کنار نمک به اندازه، هرگز فراموش نکنید.

رویکرد سومی که دیگر به تغذیه ما مربوط نمی‌شود تغییر مدل مو است. اگرچه تغییر مدل مو تاثیری بر اصل فرم چهره ندارد، اما می‌تواند بر ظاهر کلی تأثیر بگذارد. در واقع انتخاب مدل مویی که با ساختار چهره هماهنگ باشد، می‌تواند چهره را لاغرتر از قبل نشان دهد.

رویکرد چهارمی که لاغری سریع صورت را به ما هدیه می‌دهد، ورزش و تمرینات ویژه در این راستا است. بنابراین در ادامه چند تمرین ویژه برای لاغری صورت را برای شما مهیا کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که برای شروع خوب است که در درجه اول صورت را با ورزش‌های خاص گرم کنید و بعد ورزش‌های اصلی برای لاغری سریع صورت را آغاز کنید.

روش های لاغری صورت
روش های لاغری صورت

 روش‌های لاغری سریع صورت با ورزش

سه روش با ورزش‌های خاص برای لاغری سریع صورت وجود دارد.

ورزش اول این است که ابتدا باید صاف بایستید و دست‌های خود را به‌صورت کاملاً ضربدری روی قفسه سینه قرار دهید. بعد از آن به‌آرامی چانه خود را بالا برده و زمانی‌که حس کردید چانه‌تان بیش از این نمی‌تواند بالا رود، نفس عمیقی بکشید و ۱۰ الی ۱۵ ثانیه سرتان را در این وضعیت قرار دهید. حال آرام‌آرام به حالت ابتدایی بازگردید.

ورزش برای لاغری صورت

ورزش دومی که در این راستا می‌شود از آن کمک گرفت، ورزش ساده‌ای است. این ورزش به ظاهر ساده می‌تواند در طی چند روز متوالی غبغب شما را محو کند. این ورزش به این صورت است که باید سر خود را در حالت صاف نگه دارید و یک جهت خاص را نگاه کنید. حال لبه‌های کناری چانه و لب پایینی خود را مطابق شکل به سمت پایین ببرید و کم‌کم به حالت اولیه بازگردید. این حرکت را دست کم ۵ بار تکرار کرده تا در نهایت انقباض عضلات چانه‌ را حس کنید.

لاغری سریع صورت با جراحی

جراحی آسان‌ترین راهی است که میی‌توانید برای لاغری سریع صورت پیش بگیرید. لیپوساکشن گونه نوعی عمل زیبایی است که چربی‌های اضافی روی صورت را از از بین می‌برد. این روش حذف چربی‌ محبوب‌ترین روش زیبایی برای حذف چربی‌های اضافه روی صورت است.

البته باید به یاد داشت که متداول‌ترین نوع لیپوساکشن، عمل لیپوساکشن باسن، ران و شکم است، اما لیپوساکشن گونه، چانه و گردن هم جزء عمل‌های زیبایی محبوبی است که طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. با این حال بخش مهمی از تاثیرات مثبت آن به مهارت پزشک متخصص مربوط می‌شود.

 

روش‌های مختلف برای لیپوساکشن صورت چیست؟

لاغری سریع صورت با لیپوساکشن گونه، از روش‌های متعددی به شرح زیر انجام می‌شود:

لیپوساکشن گونه با ویزر:

روش ویزر به عنوان یک روش کم‌تهاجم هم اکنون در سطح جهانی مطرح است، چرا که نیازی به بخیه ندارد .در مقایسه با روش‌های سنتی ساکشن صورت، این روش کبودی و خونریزی کمی برای فرد انجام دهنده به همراه دارد.

لیپوساکشن صورت با روش لیزر لیپولیز:

اصلی‌ترین مزیت این روش این است که افتادگی پوست را برای فرد انجام دهنده به حداقل می‌رساند؛ زیرا با تحریک کلاژن‌ پوست از افتادگی جلوگیری می‌شود. این روش هم مانند راه اول خونریزی کمی به همراه داد.

     لیپوساکشن گونه با راه حلی به نام اولترا زد:

 اولترا زد را برای ساکشن صورت و گردن و گونه استفاده می‌کند. این روش به این صورت است که متخصصان لایه چربی نازک زیر پوست را با استفاده از امولسیون تخریب می‌کنند.

کاربردهای لیپوساکشن گونه

  1. با انجام این روش، شکل گونه تغییر می‌کند و گونه‌ها حالت استخوانی پیدا می‌کنند.
  2. با لیپوساکشن، صورت باریک‌تر می‌شود و پوست اطراف گونه‌ها جوان‌تر دیده می‌شود.
  3. افراد مسن می‌توانند همزمان با این روش لیفت ابرو و پلک را خود را نیز پیش بگیرند تا صورت خود را خیلی زیباتر از قبل ببینند.

جمع بندی

 به پایان مقاله رسیدیم. در این مقاله ما در ابتدا درباره زیبایی یک صورت استخوانی حرف زدیم و بعد هم به سراغ روش‌هایی رفتیم که هر فرد می‌تواند لاغری سریع صورت را برای خود رقم بزند. در آخر هم روش‌ جراحی را برای شما مثال زدیم که در آن اکید توصیه شد از یک پزشک متخصص خبره کمک بگیرید. حال به نظر شما آسان‌ترین روش لاغری سریع صورت چیست؟

افرادی که اسلیو معده شده اند در رابطه با راه های جلوگیری از شل شدن پوست بعد از اسلیو معده مطلبی نوشته ایم که توصیه می کنیم مطالعه کنید.

سوالاتتان را در فرم پایین بنویسید لطفاً

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)
دکتر فربد امامی یگانه

دکتر فربد امامی یگانه

فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی - انجام انواع عمل های لاپاراسکوپی پیشرفته شامل اسلیو معده و انواع بایپس معده.
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *